Garancia - Garanciafutár

Igyekszünk körültekintőek lenni, egyértelműen feltüntetni minden fontos adatot. Amennyiben valamilyen hibát találnál, kérjük, írd meg! Természetesen, rövid időn belül javítjuk a honlapon.

Általános tudnivalók:

- Új termékek

Minden vásárláskor számlát és garancialevelet mellékelünk a vásárolt termékekhez. A garancialevél tartalmazza az átvett termékekre vonatkozó garancia időtartalmát. Amennyiben mi nyomtatjuk és állítjuk ki a garancialevelet, akkor a termék garanciális ügyintézésével is hozzánk kell fordulni. Külső garanciajegy alatt azt értjük, amikor a garanciajegy egy márkaszerviz vagy hálózat elérhetőségét tartalmazza. Ez esetben az ott megtalálható elérhetőségeken lehet intézni a garanciális ügyeket.

Azoknak a termékeknek melyek KIT-ként lettek értékesítve - azaz több darab, akár hasonló vagy ugyanolyan egységből állnak, azonban a számlán egy tételkent vannak feltüntetve - garanciális ügyintézese csak egyben, az összes, a KIT-ben eladott darabbal lehetséges, a KIT tehát nem bontható meg.

- Használt termékék

FONTOS!!!

CÉGÜNK PROFILJÁNAK EGY RÉSZÉT A HASZNÁLT, DE TESZTELT, JÓ MINŐSÉGŰ ÁRUK ADJÁK. MINDIG GYŐZŐDJ MEG RÓLA, HOGY A KIVÁLASZTOTT TERMÉK ÚJ VAGY HASZNÁLT, NE LEGYEN EBBŐL A KÉSŐBBIEKBEN KELLEMETLENSÉG!!!

A FELTÜNTETETT ÁRAK BRUTTÓ /ÁFÁ-S/ ÁRAK, ÉS FORINTBAN ÉRTENDŐEK!

Használt termékek esetén a garancia minimum 1 hónap, de nagyobb értékű, illetve újszerű állapotú termékek esetén akár 6 hónap!. Az átvételkor a terméket mindig vizsgáld meg, mivel a garancia fizikai sérülésre nem vonatkozik! A hibás termékeket lehetőség szerint cseréljük, ha ez nem megoldató a vételárat megtérítjük 14 napon belül.

- Ha hibás terméket kaptál

A hibás termékért a Ptk. rendelkezéseinek megfelelően vállaljuk a felelősséget. A szavatosság időtartama 2 év, melyből 6 hónapig vélelmezhető, hogy a termék már a vásárláskor hibás volt, a fennmaradó 1,5 évben ezt a fogyasztónak kell bizonyítania. Amennyiben hibás terméket kaptál, - ha lehetséges - a terméket kijavítjuk vagy kicseréljük, illetve ha ezeket nem tudjuk teljesíteni, árleszállítást alkalmazunk vagy elállhatsz a szerződéstől. A garanciával és a szavatosságal foglalkozó Polgári Törvénykönyv szerinti részletes szabályok ill. rendelkezések elolvasásához kattints ide!

Garanciális feltételek:

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön a számlán jelöljük!  A jótállási idő kezdete a számla dátuma. 

Használt termékek esetében a garancia 30 nap, ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön a számlán is jelöljük!

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet. Ennek idejére semmiféle ráhatásunk nincs!

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt.
A termékeinkre a garanciajegyen feltüntetett ideig telephelyünkön vállalunk jótállást, mely csak a rendeltetésszerű használat során bekövetkezett meghibásodásokra vonatkozik. Minden új termékünkre annak gyártója által biztosított garanciális feltételeket adjuk.

A termék sorozatszáma vagy a garancia címkéjének megsérülése vagy eltávolítása esetén a jótállás érvényét veszti.

Amennyiben a termék azonosítója csak a csomagoláson található, kérjük azt megőrizni, mivel azonosító hiányában a garanciát nem áll módunkban érvényesíteni

A bruttó ezer forint alatti termékekre, tartozékokra és kellékekre NEM vállalunk garanciát.

Az alkatrészek cseréjével a garanciaidő nem hosszabbodik meg.

Nem minősül garanciális meghibásodásnak:

  • Nem rendeltetésszerű használat. (Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat (túlhajtás), a termék specifikációjában megadott paramétereket meghaladó mechanikai és/vagy elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak megfelelő felhasználás).
  • Az alkalmazott szoftverek (operációs rendszerek, felhasználói és egyéb programok) futtatásából adódó, valamint vírusok és egyéb rosszindulatú programok okozta hibák.
  • Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túl-áram, elektrosztatikus -behatás).
  • A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés található.
  • Alkatrészek nem szakszerű, beépítéséből eredő hibák. Laptop alkatészek csak szakszervizben történő beszerelés esetén maradnak garanciálisak!

Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház fizeti a cseretermék szállítási költségét.  
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Minden általunk értékesített új termék esetében a gyártó garancia feltételei érvényesek. 

FONTOS FIGYELMEZTETÉS!
A megrendeléséről készítet eredeti számla a csomagban található!
Kérjük a csomagot átvételkor gondosan ellenőrizd le! Amennyiben a csomagon külsérelmi nyomok találhatóak, a futárral ezt jegyzőkönyvre vezettesd fel, mert ennek hiányában fizikai sérülésre nem áll módunkban reklamációt elfogadni!

A garanciális ügyintézés idejére sajnos nincs ráhatásunk, ez minden esetben a termék gyártójától / disztribútorától függ!

- Az elállás joga

Utánvéttel történő vásárláskor -postai, vagy futárszolgálattal történő szállítás esetén- a szerződéstől, azaz az áru vásárlásától, 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhatsz a Kormányrendelet értelmében. Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatod, amikor az árut átvetted. Fontos, hogy elállási szándékodat legkésőbb 14 napon belül jelzed írásban, a lebonyolítása történhet ezután is.

Az elállás részleteiről a vásárlási és szállítási feltétekek alatt tájékozódhatsz részletesen

 

Felhívjuk figyelmed, hogy utánvéttel vagy portósan feladott küldeményeket nem áll módunkban átvenni, akár elállás, akár garanciális ügyintézés miatt küldted vissza!

 

Postacímünk:

Merlinhardver - Grecht Kft.

7754 Bóly, Széchenyi u. 11

 



Garanciafutár igénylése és feltételei: 

Hogy megkönnyítsük a garanciális ügyintézést, elindítottuk Garanciafutár szolgáltatásunkat!

A futárunk házhoz megy a hibás termékért, majd házhoz szállítja a javított vagy cserélt árucikket.

Kérjük jelezd garanciaszerviz igényedet e-mailben, melyben leírhatod pontosan a hiba jelenséget, továbbá kérem jelezd a levélben, hogy a Trans-o-flex futárja mikor és hol veheti fel a csomagot. A futárhoz ez esetben is, mint átvételkor kissé igazodni kell.

A terméket gondosan be kell csomagolni, hogy szállítási sérüléseket ki lehessen zárni. A legjobb a gyári csomagolásban küldeni, ha az még megvan. A csomag címzését a futárunk elvégzi, azzal dolgod nincsen, elég, ha ennyit ráírsz: MERLINHARDVER

A szolgáltatás továbbértékesített és üzletünkben átvett termékekre nem vonatkozik, csak közvetlen ügyfeleink tudják igénybe venni.

A megrendelésnél kérünk, hogy írd le a pontos felvételi címet és egy telefonszám is jól jöhet a kapcsolattartáshoz.

Elégtelen csomagolásból adódó sérülések miatt felelősséget nem vállalunk és garancia vesztéssel is járhat, ezért mindenképp ügyelni kell a megfelelő csomagolásra.

A csomagban kérjük mellékeld a számla és a garancialevél MÁSOLATÁT valamint rövid hibaleírást!

Ezek hiányában sajnos nem tudjuk a garanciális ügyintézést megkezdeni.

A garancia futár alól kivételt tesznek, a személyesen átvett termékek és azok a termékek, melyek saját szervizhálózattal rendelkeznek, természetesen így gyorsabb lebonyolítást tesz lehetővé a gyártó Neked. (A termék közvetlenül a gyártói szervizbe kerül.)

Garanciafutár szolgáltatás csak abban az esetben térítésmentes amennyiben a termék valóban hibás, fizikailag sértetlen, és használata a garanciális feltételeknek megfelelő volt. Ellenkező esetben az általunk való visszaküldéskor az utánvét értéke az oda-vissza szállítás, és a bevizsgálási díj kerül kiszámlázásra, ami 5000Ft (bruttó), ami a futárnak fizetendő.


A szolgáltatás csak bruttó 10.000 FT feletti  vételárú termék esetén vehető igénybe!  

A fent írtakakat tudomásul veszem, és GARANCIA ÜGYINTÉZÉST KÉREK!


Oldal tetejére